Przeprowadzki firm są bardzo dużym wyzwaniem, które bez przemyślanego działania mogą wpłynąć na rytm pracy całego zespołu. Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalistów, którzy zajmą się przeprowadzką biura wraz z całą dokumentacją. Doradzimy, zaplanujemy i przeprowadzimy kompleksowo cały proces związany ze zmianą siedziby.

Mamy duże doświadczenie w zakresie transportu mebli oraz wszelkiego rodzaju asortymentu biurowego. Zorganizowaliśmy już niejedną, dużą przeprowadzkę. Na swoim koncie mamy:

Jak wygląda przeprowadzka biura?

Przeprowadzka biura to proces bardzo złożony, a jej czas trwania w dużej mierze uzależniony jest od wielkości firmy. Zajmujemy się przeprowadzką całych działów, w tym przechowywaniem i porządkowaniem dokumentacji firmowej, zabezpieczeniem baz danych oraz sprzętów IT. Dzięki naszemu systemowi pakowania i znakowania kartonów nie ma możliwości zgubienia dokumentów.

Oprócz przewożenia segregatorów, certyfikatów, dyplomów, czy komputerów i kopiarek zajmujemy się transportem kas pancernych, serwerów i innych nietypowych urządzeń. Po zabezpieczeniu i spakowaniu całego wyposażenia biura, nasi pracownicy przewiozą wszystko do miejsca docelowego. Niezbędne jest przygotowanie planów ustawienia mebli w nowej siedzibie – dzięki temu możemy wykonać zlecenie zgodnie z Waszymi oczekiwaniami. Po zamontowaniu mebli podłączymy sprzęt i wypakujemy wszystkie pozostałe rzeczy z pudeł. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na wypracowanie najwyższych standardów pracy. Wszystkie nasze usługi realizowane są w zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym.

Wycena prowadzonych działań jest ustalana indywidualnie po zapoznaniu z oczekiwaniami naszych Klientów. Warto zaznaczyć, że jest ona bezpłatna. Pod uwagę bierzemy dostęp do pomieszczeń (liczba pięter i odległość od parkingu), powierzchnię biura (ilość pokoi i mienia oraz jego gabaryty), odległość między miejscem załadunku i rozładunku.  Na tej podstawie przygotowujemy ofertę dostosowaną do konkretnej przeprowadzki. W przypadku transportu mienia o wysokiej wartości zaproponujemy dodatkowe ubezpieczenie.

Dlaczego warto zrealizować przeprowadzkę biura z Master Moving?

Zlecając przeprowadzkę Master Moving, gwarantujemy sprawną i bezproblemową zmianę siedziby. Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym, flotą samochodów i personelem. Szczegółowo zaplanujemy cały proces, omówimy jego poszczególne etapy i przedstawimy możliwy czas realizacji. Oferujemy tani transport mebli i rzeczy biurowych, a ponadto dostosujemy nasze godziny pracy do Twoich oczekiwań. Przeprowadzka może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, jak również w weekendy, czy święta. Umożliwi to dalszą pracę bez przestojów firmy. Kończąc pracę w piątek w starej lokalizacji, nowa siedziba może być do Twojej dyspozycji już w poniedziałek rano.

Skontaktuj się z nami, wyślij wiadomość lub zadzwoń.